Liivika Simmul oli külas Vikerraadio saates Kirikuelu, temaga vestles Meelis Süld. Prof.
"Tagasi kooli!" meie koolis Prof. Ülo Vooglaiu avatud "Tagasi kooli!" raames leidsid tee PJK koolitundidesse oma kutsumust tutvustama meie lapsevanemad Joonas Sildre, kes õpetas koomikseid joonistama ja raamatuid illustreerima, Tarmo Johannes, kes rääkis musitseerimisest ja osaluskontserdite läbiviimisest, Liina Langemets, kes õpetas kujundama ja kaunistama ruume sisearhitekti pilgu läbi, Anu Varvik, kes tegi põnevaks ettevõtluse ja maailmamajanduse, Reet Aus, kes veenis järgima loodussäästlikke eluviise ja heitis valgust kiirmoe telgitagustele ning Tõnu Trubetsky, kes pani vaimustuma pungist, rockist, luulest ja insener Garini hüperboloidist. Oleme väga tänulikud, inspireeritud headest eeskujudest ja palju teadlikumad! Aitäh!
Püha Johannese Kooli teekond oma majja PJK on nüüdseks tegutsenud pea kaks aastat. Kõik sai alguse ideest luua kool, mis läheneks lapsele võimalikult terviklikult, pakuks toetava ja sõbraliku õhkkonna erinevate annete arenguks, ka valdkondades, kus tulemused silmale nähtamatud ja hindega mõõdetamatud. Tänaseks õpib koolis 67 last, kes jagunevad nelja klassikomplekti. Ka käesoleva aasta sügisel alustavad I klassid on komplekteeritud, siis saab õpilasi kokku olema juba üle 100.
KOOLIVAHEAJAD 2024/2025. õppeaasta vaheajad: Sügisvaheaeg 21. - 27. oktoober 2024 PJK sügis- ja talvevaheajad langevad kokku riiklikult kehtestatud vaheaegadega. Meie kooli lihavõttevaheaeg algab vana kalendri neljapäevast, st ülestõusmispühade nädalal käime koolis vaid kolmel esimesel päeval, ja kestab valgusnädala (pühadejärgse nädala) lõpuni. Nn uue ja vana kalendri liikuvad pühad langevad mõnikord kokku, mõnikord mitte. Uue kalendri suur reede on riigipühana alati tundidevaba päev.
Plekktrumm: Anu Lamp ja Liivika Simmul
Palume teid PJK heategevuskontserdile 2015!
Emakeele päeva eel koos lastekirjanduse Kultuurkapitali aastaauhi
Fotod kasutaja ERSO postitusest
"Tagasi kooli" sarja Püha Johannese Koolis avas professor Ülo Vooglaid.
|
||